Najčešća pitanja
Kako se mogu kupiti satne i dnevne karte
- Kupovina karte na parking aparatu. Nakon kupovine karte na parking aparatu, korisnici parkinga su duži kartu istaknuti na unutrašnjoj strani prednjeg vjetrobranskog stakla te karta mora biti okrenuta prema prednjoj strani automobila.
- Kupovina karte SMS-om. Korisnici parkinga mogu putem telefona poslati svoje registracijske oznake na broj 0838801 (Zona I) i broj 0838802 (Zona II). Nakon slanja SMS-a, korisnici će primiti poruku potvrde o kupovini na kojoj će biti istaknute sve važne informacije za kupljenu satnu kartu. Ista se može produžiti ponovnim slanjem registracijskih oznaka SMS-om, no samo u slučaju kupovine satnih karata, treba pripaziti na maksimalno zadržavanje u Zoni I i Zoni II. U Zoni I, korisnici parkinga koji koriste satne karte se mogu maksimalno zadržati 2 sata. U Zoni II, korisnici parkinga koji koriste satne karte se mogu maksimalno zadržati 4 sata. Nakon kupovine satne parking karte SMS-om, korisnici parkinga nisu dužni ništa istaknuti na vjetrobransko staklo automobila, ali moraju sačuvati potvrdnu poruku koju prime SMS-om. (Ukoliko koristite službeni telefon s kojega ne primate potvrdu o plaćenoj parking karti putem SMS-a, provjerite s operaterom je li na tom broju omogućeno korištenje “Premium Rate” usluga među koje spada i plaćanje satne parking karte SMS-om.) Korisnik je odgovoran za pravilno unošenje podataka o registarskoj oznaci (slova i brojeva) prilikom plaćanja parkinga elektroničkim putem. U slučaju da korisnik unese pogrešne podatke smatrati će se da nema važeću parking kartu.
- Kupovina karte putem mobilne aplikacije. Korisnici parkinga na svoje pametne telefone (Android i iOS) mogu preuzeti aplikaciju Mostar Parkinga putem koje mogu plaćati satne ili dnevne parking karte. Linkovi za preuzimanje aplikacija (iOS) – link (Android) – link. U aplikaciji je omogućeno kupovanje putem bankovnih kartica.
Koje je radno vrijeme naplate parkinga?
Zimsko vrijeme naplate parkinga (01.11.-31.03.)
Ponedjeljak-Petak: 07:00h-18:00h
Subota: 07:00h-15:00h
Nedjeljom i državnim praznicima parking se ne plaća
Ljetno vrijeme naplate parkinga (01.04.-31.10.)
Ponedjeljak-Petak: 07:00h-21:00h
Subota: 07:00h-15:00h
Nedjeljom i državnim praznicima parking se ne plaća
Želim platiti parking kartu, a aparat nije u funkciji. Što učiniti?
Kupovina karte SMS-om
Korisnici parkinga mogu putem telefona poslati svoje registracijske oznake na broj 0838801 (Zona I) i broj 0838802 (Zona II).
Nakon slanja SMS-a, korisnici će primiti poruku potvrde o kupovini na kojoj će biti istaknute sve važne informacije za kupljenu satnu kartu. Ista se može produžiti ponovnim slanjem registracijskih oznaka SMS-om, no samo u slučaju kupovine satnih karata, treba pripaziti na maksimalno zadržavanje u Zoni I i Zoni II. U Zoni I, korisnici parkinga koji koriste satne karte se mogu maksimalno zadržati 2 sata. U Zoni II, korisnici parkinga koji koriste satne karte se mogu maksimalno zadržati 4 sata. Nakon kupovine satne parking karte SMS-om, korisnici parkinga nisu dužni ništa istaknuti na vjetrobransko staklo automobila, ali moraju sačuvati potvrdnu poruku koju prime SMS-om. (Ukoliko koristite službeni telefon s kojega ne primate potvrdu o plaćenoj parking karti putem SMS-a, provjerite s operaterom je li na tom broju omogućeno korištenje “Premium Rate” usluga među koje spada i plaćanje satne parking karte SMS-om.)
Kupovina karte putem mobilne aplikacije
Korisnici parkinga na svoje pametne telefone (Android i iOS) mogu preuzeti aplikaciju Mostar Parkinga putem koje mogu plaćati satne ili dnevne parking karte. Linkovi za preuzimanje aplikacija (iOS) – link uskoro (Android) – link uskoro. U aplikaciji je omogućeno kupovanje putem SMS-a (aplikacija sama sastavi SMS s tablicama automobila koje ste dodali) ili putem bankovnih kartica.
Zašto nisam dobio poruku potvrde nakon plaćanja parkinga SMS-om?
Pripazite na broj na koji šaljete SMS.
Za kupovinu satne parking karte u Zoni I, vaš registracijski broj pošaljite na 0838801 (pripazite da ne pošaljete SMS na +0838801 ili na +838801).
Za kupovinu satne parking karte u Zoni II, vaš registracijski broj pošaljite na 0838802 (pripazite da ne pošaljete SMS na +0838802 ili na +838802).
Uz to, nakon kupovine karte SMS-om primate poruku o uspješnom ili neuspješno, plaćanju. Ukoliko niste primili povratnu poruku, niste uspješno platili parking kartu. Na nekim Android uređajima aplikacija za Poruke pogrešno bira broj na koji šaljete SMS za plaćanje karte te korisnici ne primaju povratne poruke o plaćenom parkingu. U takvom slučaju, u aplikaciji Poruke izbrišite razgovor s brojem 0838801 ili 0838802 te ponovno pošaljite SMS.
Kako mogu platiti izdanu dnevnu parking kartu?
Plaćanje u prostorijama Mostar Parkinga
Svoju izdanu dnevnu parking kartu možete platiti u prostorijama Mostar Parkinga (Bulevar narodne revolucije bb Mostar – preko puta doma zdravlja), a izdanu dnevnu parking kartu ste dužni ponijeti prilikom plaćanja.
Plaćanje putem uplatnice
Izdanu dnevnu parking kartu možete platiti i putem uplatnice ili preko mobilnog bankarstva. Upute za plaćanje dnevne parking karte na ovaj način se nalaze na slici ispod.
Kako mogu kupiti povlaštenu parking kartu?
Lokacija JP “Mostar Parking” d.o.o. Mostar
Kako mogu produžiti povlaštenu parking kartu?
Produživanje u prostorijama Mostar Parkinga
Svoju povlaštenu parking kartu možete produžiti u prostorijama Mostar Parkinga (Bulevar narodne revolucije bb Mostar – preko puta doma zdravlja).
Plaćanje putem uplatnice
Povlaštenu parking kartu možete produžiti putem uplatnice ili preko mobilnog bankarstva. Upute za popunjavanje uplate možete pronaći na slici ispod.
Napomena!
Povlaštenu parking kartu preko uplatnice ili mobilnog bankarstva možete nadoplatiti i prije isteka postojeće karte te će vam se nova karta vrijediti od kraja prethodne. Pri tome, nećete izgubiti dio trajanja nove karte. (Primjer: Povlaštena mjesečna karta ističe 15.3.2022. Korisnik kartu produži 10.3.2022. Nova povlaštena mjesečna karta traje od 15.3.2022 do 15.4.2022). Molimo Vas da Vaše uplate za produživanje povlaštene parking karte izvršite najmanje 3 do 5 radnih dana prije isteka povlaštene karte. Vaša nova povlaštena karta će vrijediti tek od isteka prethodne, a ne od datuma uplate. Ukoliko Vam nakon isteka povlaštene parking karte bude izdata DNEVNA PARKING KARTA, reklamacija iste neće biti prihvaćena.
Koje dokumente trebam priložiti prilikom kupovine povlaštene parking karte?
U kojoj zoni se nalazim i koje vrste povlaštenih parking karata mogu kupiti?
Kako Mostar Parking provjerava posjedovanje povlaštenih parking karata?
Tko sve može kupiti povlaštenu parking kartu u Zoni I?
Tko sve može kupiti povlaštenu parking kartu u Zoni II?
Želim parkirati u Zoni I, ali nemam prebivalište u Zoni I. Što mi je činiti?
Kolike su cijene parking karata u Gradu Mostaru u odnosu na ostale gradove?








Tko su pripadnici posebne grupe za povlaštene parking karte?
Pripadnici posebnih grupa za povlaštene karte mogu kupiti povlaštene parking karte unutar zone u kojoj su nastanjeni ili samo u drugoj zoni (osobe nastanjene van zone naplate).
Povlaštena parking karta za posebne grupe za Zonu I vrijedi i u Zoni I i u Zoni II. Povlaštena parking karta za posebne grupe za Zonu II vrijedi samo za Zonu II.
Posebne grupe korisnika imaju pravo kupovine maksimalno dvije karte po povlaštenim uvjetima.
Karta parking zona
Zona I – Crvena
Zona II – Žuta
Posebna parkirališta – Plava